HTML

Conversio in Hungarum

Társasjáték-fordítás, -ferdítés.

Friss topikok

  • Rwind: Ez az Alcazar BigBoss "életmentő" volt..., köszönöm. KB 2 hónapja vadászom legalább 1 angol verzió... (2016.05.20. 07:03) 49. Frissítés
  • Rwind: És nagyon k9öszönöm is a Belfort kieg. fordítását... már csak vhonnan be kéne szereznem -mikor kér... (2014.05.24. 19:21) 40. Frissítés
  • Raud: Szia, Maximálisan egyetértve a Love Letterről írtakkal, annyit korrigálnék a szövegen, hogy a Sze... (2013.10.26. 06:49) 34. Frissítés
  • Orvenyhivo: @zsiba2200: Kész, 30. frissítés. (2013.05.05. 18:02) 2. Frissítés
  • Impisher: aha értem! (2012.12.31. 13:33) AH CotDP - FAQ

2010.05.30. 22:56 Orvenyhivo

AH CotDP - Helyszínkártyák - Southside

Helyszínkártyák - Southside

 

 

Történeti Társaság

Éppen egy szeánszra esel be. Ha csatlakozol, dobj sikeres akaraterő-próbát +0-val, hogy addig húzzál a varázslatpakliból, míg olyat nem húzol, aminek az épelméjűség-költsége 0 – ezt tartsd meg, a többit dobd el. Ha inkább az asztaltáncoltató technikájára figyelsz, dobj szerencsepróbát -1-gyel. Ha sikerül, Spiritiszta leszel.

 

Ma Panziója

A kvártély mellett kosztot is kaphatsz – minél nagyobb a kosztos, annál többet. A közönséges tárgyak paklijából keresd ki magadnak az Élelmet. Ezután dobj ösztönpróbát -1-gyel. Ahány sikert dobsz, annyi jelzőt rakhatsz az Élelemre; utóbb, amikor használod, a kártya eldobása helyett eldobhatsz róla egy jelzőt.

 

Templom

Átbotladozol a kapun, kétségbeesetten reménykedve, hogy itt megleled a békédet; de azután rádöbbensz, hogy a hatalmak, amelyekkel szembekerültél, nem törődnek erkölccsel, reménnyel, emberiséggel. Annyi épelméjűséget veszítesz, ahány nyitott kapu van éppen.

Történeti Társaság

Egy nagyon öreg férfi egy köteg papírt nyújt át. – A Níluson tett utazásomról lejegyzett emlékeim. De kétlem, hogy van még annyi időnk hátra, hogy publikálhassam. – Ha el akarod olvasni, itt maradsz a következő fordulóban, valamint dobj akaraterő-próbát +0-val. Ahány sikert dobsz, annyit húzhatsz a tulajdonságpakliból; egyet tarts meg, a többit dobd el.

 

Ma Panziója

A padlásszoba keletre tekint, friss tengeri levegő árad be ablakán. Kapsz 1 életerőt, és itt maradhatsz a következő fordulóban, hogy kapj még 2 életerőt.

 

Templom

- Michael atya? – Belépsz a sekrestyébe, ahol épp Hórusz egy démonszolgája támad a papra! Ha van nálad Feszület, Szentelt víz vagy áldott vagy, elkergeted. Michael atya teljesen össze van omolva, és megkér, hogy gondoskodj a templomról, amíg ő vezekel. Ha elűzted a lényt, Felszenteltté lehetsz.

 

Történeti Társaság

Találsz egy festményt nagyszüleidről: különös, okkult nyakékeket viselnek. Ha akarod, a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak az Okkultista szakértelmet vagy a Mítoszismeretet, de akkor egyben Bemocskolt is leszel.

Ma Panziója

Észreveszed, hogy egy rejtekfolyosóból szörnyek másznak elő! Dobj lopózáspróbát -2-vel¸ és a sikerek függvényében:

0) Megjelenik 3 szörny!

1) Húzz magadnak 1 szörnytrófeát a szörnytárolóból, de megjelenik 2 szörny!

2) Húzz magadnak 2 szörnytrófeát a szörnytárolóból, de megjelenik 1 szörny!

3+) Félrerántod az ablak függönyeit, a szörnyek haldokolva összerogynak a hajnal fényében! Húzz magadnak 3 szörnytrófeát a szörnytárolóból.

 

Templom

A napfény fenségesen árad be a festett üvegeken, a magasságba emelve a lelked. Annyi épelméjűséget kapsz, ahány helyszínen van lepecsételt kapu.

Történeti Társaság

Megpróbálod előkeríteni a régi arkhami utazók, a Nílus vakmerő vándorainak naplóit. Dobj mítoszismeret-próbát -1-gyel. Ha sikerül, a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak a Bátorságot.

 

Ma Panziója

Éjféli szeánszra hívnak. Ha elmész, kapcsolatba kerülsz a szellemekkel: nézd meg a mítoszpakli két legfelső lapját, majd tetszőleges sorrendben rakd vissza őket. Azonban „Ma” Mathison hirtelen rád szegezi ujját: - Te ördöngös, ne járj erre sose többé! – Ki vagy tiltva a Southside-ról.

 

Templom

Ha van nálad legalább egy kiállítási tárgy, Michael atya felszólít, hogy pusztítsd el az összes undokságot. Ha visszautasítod, Kitilt a Southside-ról. Ha beleegyezel, az elpusztított kiállítási tárgyak mindegyikéért kapsz 1-1 nyomot és épelméjűséget.

 

Történeti Társaság

Találsz egy jelkulcsot a titkosírások megfejtéséhez. Azonnal felhasználhatsz egy olyan kötetet vagy más tárgyat, amely használatához amúgy mozgáspontokat kellene elköltened.

 

Ma Panziója

Szobácskád előző lakója hátrahagyott egy Ozirisz-oltárt. Dobj szerencsepróbát +0-val. Ha sikerül, egy szörny jelenik meg; ha elrontod, egy szörny jelenik meg, ráadásul Zaklatott leszel.

 

Templom

- Imádkozz, fiam, Arkhamért! – Dobj akaraterő-próbát -2-vel, és a dobott sikerek függvényében:

0) A Sötét Fáraó hallja meg imádat. Minden nyomozónak akaraterő-próbát kell dobnia -2-vel, és aki elrontja, átkozott lesz.

1-2) Meghallgatást nyersz a régi és az új isteneknél egyaránt. Minden nyomozó kap 1-1 életerőt és épelméjűséget, de a végzetsávra fel kell raknotok egy végzetjelzőt.

3+) Reménység tölt el. Kapsz 2 épelméjűséget, valamint minden nyomozó dobhat akaraterő-próbát -2-vel, és aki megdobja, áldott lesz.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: arkham horror rémület arkhamban


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.