HTML

Conversio in Hungarum

Társasjáték-fordítás, -ferdítés.

Friss topikok

  • Rwind: Ez az Alcazar BigBoss "életmentő" volt..., köszönöm. KB 2 hónapja vadászom legalább 1 angol verzió... (2016.05.20. 07:03) 49. Frissítés
  • Rwind: És nagyon k9öszönöm is a Belfort kieg. fordítását... már csak vhonnan be kéne szereznem -mikor kér... (2014.05.24. 19:21) 40. Frissítés
  • Raud: Szia, Maximálisan egyetértve a Love Letterről írtakkal, annyit korrigálnék a szövegen, hogy a Sze... (2013.10.26. 06:49) 34. Frissítés
  • Orvenyhivo: @zsiba2200: Kész, 30. frissítés. (2013.05.05. 18:02) 2. Frissítés
  • Impisher: aha értem! (2012.12.31. 13:33) AH CotDP - FAQ

2010.06.16. 07:40 Orvenyhivo

AH CotDP - Helyszínkártyák - Northside

 

Helyszínkártyák - Northside

 

 

 

Furcsaságok Boltja

Ha jól körülnézel, igazán jó vételekre találhatsz! Annyi lapot húzz a közönséges tárgyak paklijából, amennyi a fókuszod (de legfeljebb 3-at). Ezek közül bármennyit megvehetsz, a feltüntetett árnál 1 $-ral olcsóbban; a többit dobd el. Vagy csak egyet? Nem egyértelmű az angol szöveg! (anyanyelvi beszélő szerint sem)

 

Szerkesztőség

Ahogy a nyomdagépekbe bámulsz, úgy érzed, épp formálódik a történelem, és mintha felfognád annak titkos mintáját – mostantól Látomásaid lesznek.

 

Vasútállomás

A vágányőrök bizalmatlanul méregetik a kiállításra érkező idegeneket, nem törődve veled. Ha fel akarsz ugrani egy épp áthaladó tehervonatra, dobj lopózáspróbát +0-val. Ha sikerül, átkerülsz egy tetszőleges másik arkhami helyszínre és fordulód véget ér. Ha elrontod, mégiscsak elkapnak, elvernek (veszítesz 1 életerőt) és elzavarnak, Kitiltva téged a Northside-ról.

Furcsaságok Boltja

Ízléstelen egyiptomi utánzatokkal töltötte fel készletét a boltos. Dobj mítoszismeret-próbát +0-val. Ha elrontod, undorodva otthagyod az egészet. Ha sikerül, rámutatsz azokra a darabokra, amelyeknek legalább van egy kis értékük. Hálából a tulajdonos felajánlja, hogy egy tetszőleges, nem fegyver közönséges tárgyat féláron (felfelé kerekítve) megvásárolhatsz.

 

Szerkesztőség

Egy sztori után nyomozva körbekérdezősködsz a kiállítással összefüggő titokzatos eseményeknek. Dobj szerencsepróbát +0-val. Ahány sikert dobsz, annyi nyomot elvehetsz magadnak egy arkhami helyszínről; nem kapsz nyomot, ha egy helyszínen sincs.

 

Vasútállomás

Az állomásfőnök felfogad, hogy takarítsd ki a talált tárgyak kamráját. Kapsz 3 $-t és dobj szerencsepróbát -2-vel. Ha sikerül, húzhatsz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat.

Furcsaságok Boltja

Nagyon hamar bezárt a bolt... Bekukucskálsz, és látsz valamit... valamit, amit nem kellett volna! Veszítesz 1 épelméjűséget.

 

Szerkesztőség

Mindenki elfoglalt, így a szerkesztő megkér, hogy ma éjjel te fogadd a hívásokat. Egyik alkalommal először senki sem szól a kagylóba.... de azután hallod, hogy a neved suttogja valaki... aki bizonyosan nem ember. Dobj sikeres akaraterő-próbát -1-gyel, vagy veszítesz 1 épelméjűséget. Ezután dobj sikeres gyorsaságpróbát -2-vel, hogy a központos még meg tudja mondani, hogy a múzeumból kezdeményezték a hívást: kapsz 2 nyomot.

 

Vasútállomás

Egy külhoni látogatóval ültél egy kupéban és leszálláskor rossz útitáskát vettél le a tartóról. Ha tudsz, dobj el 1 egyedi vagy 1 közönséges tárgyat, majd dobj szerencsepróbát +0-val. Ahány sikert dobsz, húzz annyi egyedi vagy kiállítási tárgyat; az egyiket tartsd meg, a többit dobd el. Ha elrontod, dobj el 1 egyedi vagy 1 közönséges tárgyat, ha tudsz, majd dobj szerencsepróbát +0-val. Ahány sikert dobsz, húzz annyi közönséges tárgyat, az egyiket tartsd meg, a többit dobd el. Ha ezt a próbát is elrontod, az útitáska teljesen üres.

Furcsaságok Boltja

Összevitatkozol a tulajdonossal, hogy a tudás vagy a vagyon ér-e többet, és felszólít, bizonyítsd be igazadat. Ha sikeres akaraterő-próbát dobsz -1-gyel, eldobhatsz egy közönséges tárgyat vagy bárhány nyomot. Ha közönséges tárgyat dobsz el, annyi nyomot kapsz, amennyit e tárgy ér. Ha nyomokat dobsz el, a közönséges tárgyak paklijából kikereshetsz magadnak bárhány tárgyat, amennyiben összértékük nem haladja meg az eldobott nyomok számát.

 

Szerkesztőség

Az Arkhami Hirdető egy riválisa pénzt ajánl, hogy rongáld meg a nyomdagépeket. Ha beleegyezel, kapsz 5 $-t, de dobj lopózáspróbát -2-vel, és ha elrontod, letartóztatnak, valamint Kitiltanak a Northside-ról.

 

Vasútállomás

Elszunyókálsz a váróteremben. Az Álomföldekre kerülsz, ahol egy találkozásra kerül sor, majd (hacsak el nem tűnsz a tér és az idő labirintusaiban) nyomban visszakerülsz ide. Amikor felriadsz, valami furcsaságot szorongatsz a kezedben: húzz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat.

Furcsaságok Boltja

- Nyomorult tető, megin’ beázik... elázik az áru! – Ha felajánlod, hogy megjavítod a tetőt, dobj gyorsaságpróbát -1-gyel. Ha elrontod, leesel, veszítve 2 életerőt. Ha sikerül, a tulajdonos hálája jeléül megengedi, hogy kikeress a közönséges tárgyak paklijából egy tárgyat, amelynek értéke kisebb vagy annyi, ahány sikert dobtál.

 

Szerkesztőség

Egy riporter felajánlja, hogy jól megfizet (pénzben vagy információban), ha elmeséled, milyen egy szörnyvadász élete. Dobd el bárhány szörnytrófeádat, hogy minden szívósságért cserébe 2 $-t vagy 1 nyomot kapj (tetszőleges kombinációban). 

 

Vasútállomás

Egy gazdag idegen száll le a vonatról és összetéveszt iderendelt idegenvezetőjével. A kezedbe nyomja táskáját. Húzz 1-1 közönséges, egyedi és kiállítási tárgyat, egyet tarts meg, a többit dobd el. Idegenvezető lett belőled.

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: arkham horror rémület arkhamban


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chips55 2010.06.20. 11:50:10

-Első lap, Vasútállomás, utolsó mondat. Angol szöveg szerint, ha elbukod a próbát, akkor nemcsak kitiltanak a Northside-ról, hanem még veszítesz is 1 életerőt.
-Utolsó lap, Szerkesztőség. A 1$ vagy 2 nyom helyett szerintem a 2$ ,1 nyom lenne a helyes. Persze hivatalos FAQ nincs még erről, de azonkívűl, hogy a logika is ezt diktálja (Dunwich táblán a Devil's Hopyardnál is ez a utóbbi szerepel a találkozás helyett), az alábbi linken az egyik fórumozó szerint ezt meg is erősítették hivatalosan.
new.fantasyflightgames.com/edge_foros_discusion.asp?efpag=1&efid=5&efcid=1&efidt=209780

Üdvözlettel
Chips

Orvenyhivo 2010.06.28. 07:15:51

@Chips55:
a) javítva, köszönöm
b) ez nem igazán felel meg hivatalos javításnak, viszont valóban eléggé valószínű; jelenleg arra hajlok, hogy javítás, és FAQ-ban az eredeti meg a javítás oka