HTML

Conversio in Hungarum

Társasjáték-fordítás, -ferdítés.

Friss topikok

  • Rwind: Ez az Alcazar BigBoss "életmentő" volt..., köszönöm. KB 2 hónapja vadászom legalább 1 angol verzió... (2016.05.20. 07:03) 49. Frissítés
  • Rwind: És nagyon k9öszönöm is a Belfort kieg. fordítását... már csak vhonnan be kéne szereznem -mikor kér... (2014.05.24. 19:21) 40. Frissítés
  • Raud: Szia, Maximálisan egyetértve a Love Letterről írtakkal, annyit korrigálnék a szövegen, hogy a Sze... (2013.10.26. 06:49) 34. Frissítés
  • Orvenyhivo: @zsiba2200: Kész, 30. frissítés. (2013.05.05. 18:02) 2. Frissítés
  • Impisher: aha értem! (2012.12.31. 13:33) AH CotDP - FAQ

2010.06.28. 07:10 Orvenyhivo

AH CotDP - Helyszínkártyák - Rivertown

Helyszínkártyák - Rivwertown

 

 

Fekete-barlang

Hallod, hogy a barlang mélyéről egy gyermek kiáltozik segítségért. Ha nem törődsz vele, utóbb mardos majd a lelkiismeret, Kitiltva téged a Rivertownból. Ha megpróbálod megmenteni, dobj szerencsepróbát -1-gyel. Ha sikerül, egy furcsa feliratokkal telirótt kamrában lelsz rá, és húzhatsz 2 varázslatot. Ha elrontod, elveszel a tér és az idő labirintusaiban.

 

Vegyeskereskedés

Egy zsebtolvaj elragadja a pénztárcádat és elszalad vele. Ha sikeres ösztönpróbát dobsz -2-vel, elkapod, visszaszerezve a pénzed, sőt azt is, amit másoktól lopott el – kapsz 3 $-t. Ha elrontod, el kell dobnod az összes pénzedet.

 

Temető

Szörnytrófeáid közül a ghulokat, vámpírokat, zombikat beválthatod, minden szívósságért 1 nyomot kapva. Ha nincs egy ilyen trófeád sem, az elmúlás szaga elborzaszt, és inkább elkerülöd ezt a helyet. Ki vagy tiltva a Rivertownból.

Fekete-barlang

Titokzatos hely ez. Ha meditálni próbálsz, dobj akaraterő-próbát +0-val. Ha sikeres, húzz 1 varázslatot; ha elrontod, veszítesz 1 épelméjűséget és Bemocskolt leszel.

 

Vegyeskereskedés

A boltosnak szörnyen fáj a feje, és ordítani kezd veled, ha a nyikorgó parkettákra lépsz. Dobj lopózáspróbát +1-gyel. Ha sikerül, hitelt kínál neked, kapsz 2 $-t. Ha elrontod, a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak a Lopakodást.

 

Temető

Látod, hogy egy alak mozog az éjféli temetőben, és látsz nála egy ősi ereklyét. Ha közelebbről meg akarod vizsgálni, egy szörny jelenik meg, és mind iszonyat-, mind harci próbáidhoz -1-es módosító járul. Ha az első harci próbánál legyőzöd a szörnyet, húzz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat. Ha csak későbbi körökben győzöd le a szörnyet, az ereklye a földre hullva darabokra törik, de a darabkák ördögi mintába rendeződnek: kapsz 2 nyomot.

Fekete-barlang

A parázsban kotorászva látod, hogy valaki valamiféle bizonyítékot próbált meg megsemmisíteni, de nem járt teljes sikerrel. A közönséges tárgyak paklijából kikeresheted magadnak a Bűnjeleket.

 

Vegyeskereskedés

A boltban felvennének egy afféle lótifutit. Ha akarsz, itt maradhatsz a következő fordulóban, hogy gyorsaságpróbát dobj +1-gyel: annyiszor 1 $-t kapsz, ahány sikert dobtál.

 

Temető

Egy pap térdel Walter Gilman sírkövénél. Ahogy a közelébe érsz, felkel, letörölgetve a térdeit. – Szégyen, szégyen bizony – mormolja. Ha átkozott vagy, vagy akár életerőd, akár épelméjűséged kevesebb 3-nál, Iwanicki atyaként mutatkozik be. – De talán az Úr vezérelt ide téged, hogy megmenthesselek, ha már őt nem tudtam megmenteni. – Megkapod társként, illetve, ha ez nem lehetséges, az egyedi tárgyak közül kikeresheted magadnak a Szenteltvizet.

Fekete-barlang

Elvállalod, hogy feltérképezed a barlangot. Dobj sikeres gyorsaságpróbát -2-vel, hogy közben rálelj egy rejtett mélyedésben egy ládikára, és húzz 2 közönséges tárgyat.

 

Vegyeskereskedés

Kifutófiúnak állsz. Minden nyomozó megnevezhet egy közönséges tárgyat, beadva annak normál árát. Keresd ki e lapokat, és rakd le azokat magad elé, képpel lefelé. Amikor egy helyszínen vagy az illetővel, add át neki a tárgyat, és készletből kapsz szállítási költségként 1 $-t.

 

Temető

Látod, hogy a temető teljesen gondozatlan, és ha akarod, adományt tehetsz a gondozására. Annyi kockával dobj, ahány $-t adományozol. A sikerek függvényében:

0) Hálásan megköszönik.

1-2) Annyi nyomot kapsz, ahány sikert dobtál.

3+) 2 nyomot kapsz és Felszentelt leszel.

Fekete-barlang

Egy szörny lep meg! Ha az iszonyatpróbád sikeres volt, a harc után annyi varázslatot húzz, amennyi a szörny iszonyathatása; ha viszont elrontottad az iszonyatpróbádat, megacélozod magad: a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak a Bátorságot.

 

Vegyeskereskedés

A boltos holtan hever a padlón! Dobj szerencsepróbát +0-val. A sikerek függvényében:

0) A rendőrség téged gyanúsít. Kőrözés alá kerülsz.

1-2) Veszítesz 1 épelméjűséget.

3+) Találsz a zsebében egy meghívót az Ezüst Alkony Páholyba – kapsz egy Páholytagságit.

 

Temető

- Tolvaj! Ott fut! – hallod a múzeum felől. Dobj gyorsaságpróbát -1-gyel. Ha sikerül, látod, melyik sír mögé rejti a lopott holmit. Húzz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat.

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: arkham horror rémület arkhamban


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chips55 2010.07.06. 09:11:54

-Fekete barlang, utolsó lap: amikor legyőzöd a szörnyet, annyi varázslatot húzhatsz, amennyi a szörny iszonyathatása (Horror damage - fordítása a magyar szabálykönyv 21. oldalán), és nem annyit, mint az iszonyatértéke (Horror rating).
-Egy apróság, aminek nincs köze a fordításhoz: előző két postban a helyszínkártyák felett kétszer is "társkártyák" megnevezés szerepel.

Üdv.
Chips