HTML

Conversio in Hungarum

Társasjáték-fordítás, -ferdítés.

Friss topikok

  • Rwind: Ez az Alcazar BigBoss "életmentő" volt..., köszönöm. KB 2 hónapja vadászom legalább 1 angol verzió... (2016.05.20. 07:03) 49. Frissítés
  • Rwind: És nagyon k9öszönöm is a Belfort kieg. fordítását... már csak vhonnan be kéne szereznem -mikor kér... (2014.05.24. 19:21) 40. Frissítés
  • Raud: Szia, Maximálisan egyetértve a Love Letterről írtakkal, annyit korrigálnék a szövegen, hogy a Sze... (2013.10.26. 06:49) 34. Frissítés
  • Orvenyhivo: @zsiba2200: Kész, 30. frissítés. (2013.05.05. 18:02) 2. Frissítés
  • Impisher: aha értem! (2012.12.31. 13:33) AH CotDP - FAQ

2010.06.28. 07:22 Orvenyhivo

AH CotDP - Helyszínkártyák - Uptown

Helyszínkártyák - Uptown

 

 

Miasszonyunk Kórház

A boncterembe tévedsz, és a boncasztalon egy ember fekszik... egy krokodilfejű ember! Dobj mítoszismeret-próbát +1-gyel, és ha sikeres, kapsz 1 nyomot; utána dobj sikeres akaraterő-próbát -1-gyel vagy veszítesz 1 épelméjűséget.

 

Erdő

Látod, hogy egy férfit rettentő, félemberi szörnyek kergetnek. Ha a segítségére sietsz, veszítesz 3 életerőt, de még ha el is ájulsz, megmented az illetőt, David Packardot, aki vissza akarja fizetni adósságát. Megkapod társként, illetve, ha ez lehetetlen, ad neked valamit, „védelmül” – a közönséges tárgyak paklijából kikeresheted magadnak a Dinamitot.

 

Vénséges Varázsbolt

Beázott a bolt, az elázott könyveket elkótyavetyélik. Adj be bármennyi $-t, hogy ugyanennyi egyedi tárgyat húzz. A húzott lapok közül bárhány kötetet megtarthatsz, a többit dobd el. (Még húzás előtt fizesd ki a teljes összeget!)

Miasszonyunk Kórház

Egy vendégtanár, dr. Ali Káfúr tart előadást a mumifikációhoz kapcsolódó orvosi beavatkozásokról. Ha végig akarod nézni az agy kiemelését, dobj akaraterő-próbát +0-val. Ahány sikert dobsz, annyi nyomot kapsz; azonban minden kapott nyomért elveszítesz 1 épelméjűséget.

 

Erdő

Egyáltalán nem biztonságos itt, a város peremén. Általad meghatározott sorrendben összefutsz az összes, épp a külterületeken lévő szörnnyel. Ha sikerül egy elkerüléspróbád, dönthetsz úgy, hogy az utcára futsz át, de ezzel fordulód véget ér.

 

Vénséges Varázsbolt

Most, hogy a kiállítás a városban van, a népek összevásárolnak minden egyiptomi ócskaságot. Ha te is akarsz venni egyet, fizess 3 $-t, majd dobj szerencsepróbát -1-gyel. Ha sikerül, egy valódi régiséget sikerült venned: húzz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat.

Miasszonyunk Kórház

Egy erősen köhögő férfi jelentkezik felvételre; ám hirtelen sáskák tömege tör ki a szájából. Ha elmenekülsz, az utcára kerülsz. Ha maradsz, hogy segíts rajta, a sáskák befészkelik magukat a testedbe. Veszítesz 1-1 életerőt és épelméjűséget, de a varázslatpakliból kikereshetsz magadnak egy Sáskafelhőt.

 

Erdő

Egy bokor mögött vérfoltos baltát találsz. Ha sikeres szerencsepróbát dobsz +1-gyel, még nem is túl rozsdás – a közönséges tárgyak paklijából kikeresheted magadnak a Baltát.

 

Vénséges Varázsbolt

Benézel a hátsó szoba kulcslyukán, és azt látod, hogy a tulajdonosnő, Harriet Beecher épp egy, a kiállításról ellopott múmiát bont ki. Ha feljelented, a rendőrfőnök mostantól engedi, hogy a kedvedre nyomozz: Magánnyomozó leszel. Azonban Harriet szomszédai dühösek rád, amiért „elárultad” őt, és Kitiltanak az Uptownból.

Miasszonyunk Kórház

Magához int egy vénember; úgy látod, már csak órái lehetnek hátra. Ha odalépsz, érthetetlenül motyogva feléd nyújt valamit. Dobj sebességpróbát -1-gyel. Ha sikerül, még elkapod azt, amikor leesne: húzz 1 kiállítási tárgyat. Ha elrontod, a tárgy darabokra hullik a földön, és átkozott leszel.

 

Erdő

Egy holtestet találsz, egy külhoni mutatványosét, aki a kiállítás miatt jött a városba. Dobj sikeres ösztönpróbát -1-gyel, vagy rosszul leszel és az utcára menekülsz. Ha sikerült a próba, megtalálod a halott pénztárcáját és pisztolyát. Kapsz 2 $-t, és a közönséges tárgyak paklijából kikeresheted magadnak a 0.45-ös automatát.

 

Vénséges Varázsbolt

Különös, magában motyogó férfi járkál a polcok között, láthatóan keres valamit. Dobj sikeres sebességpróbát -1-gyel, vagy észreveszi, hogy bámulod, és megtámad téged! Ez esetben dobj sikeres ösztönpróbát +0-val, hogy megvédd magad, vagy veszítesz 1 életerőt.

Miasszonyunk Kórház

A váróterem teli van köhögő emberekkel, mind a különös porra panaszkodnak. Ha kikérdezed őket, dobj sikeres ösztönpróbát -1-gyel, hogy kapj 2 nyomot. Ha elrontod, te magad is köhögni kezdesz, és fuldoklásod miatt nem tudsz e városrészben megmaradni: Ki lettél tiltva az Uptownból.

 

Erdő

A Sheldon-bandának szüksége van valakire, aki „terítené az árut”. Dobj lopózáspróbát -1-gyel. Ha elrontod, letartóztatnak. Ha sikerül, kapsz 3 $-t, valamint a közönséges tárgyak paklijából kikeresheted magadnak a Whiskeyt.

 

Vénséges Varázsbolt

Ahogy sorban állsz a kasszánál, egy forradásos képű, furcsa akcentusú szélhámos rádkacsint, majd eléd lépve leköti a boltos figyelmét. Ha fizetés nélkül távozol, húzz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat, de átkozott leszel.

 

2 komment

Címkék: arkham horror rémület arkhamban


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chips55 2010.07.06. 09:53:48

-Erdő, 2. lap, 2. mondat: ha sikerül egy elkerüléspróbád vagy ha sikerül egyszer elmenekülni egy szörny elöl. Meneküléspróba nincs az alapjáték terminológiájában.
-Miasszonyunk Kórház, 4. lap, utolsó mondat: a "tárgy" helyett lehetne az eredeti ősi kanópusz edény.
Ez utóbbi csak flavor, de szerintem csak erősíti az egyiptomi témát.

Üdv.
Chips

Orvenyhivo 2010.07.21. 16:31:05

@Chips55: a) Javítva, köszönet.
b) Azért hagytam ki, mert zavar, hogy sikeres esetén maszk/kötet/szobor, nem kanópusz.