HTML

Conversio in Hungarum

Társasjáték-fordítás, -ferdítés.

Friss topikok

  • Rwind: Ez az Alcazar BigBoss "életmentő" volt..., köszönöm. KB 2 hónapja vadászom legalább 1 angol verzió... (2016.05.20. 07:03) 49. Frissítés
  • Rwind: És nagyon k9öszönöm is a Belfort kieg. fordítását... már csak vhonnan be kéne szereznem -mikor kér... (2014.05.24. 19:21) 40. Frissítés
  • Raud: Szia, Maximálisan egyetértve a Love Letterről írtakkal, annyit korrigálnék a szövegen, hogy a Sze... (2013.10.26. 06:49) 34. Frissítés
  • Orvenyhivo: @zsiba2200: Kész, 30. frissítés. (2013.05.05. 18:02) 2. Frissítés
  • Impisher: aha értem! (2012.12.31. 13:33) AH CotDP - FAQ

2010.06.29. 06:50 Orvenyhivo

AH CotDP - Helyszínkártyák - Belváros

Helyszínkártyák - Belváros

 

Elmegyógyintézet

Egy doktor álomterápiával kísérletezik, és felkér, hogy lépj be egy páciense rémálmába; az illetőt állatfejű emberek, kavargó homok és különös piramisok háborgatják. Ha beleegyezel, kapsz 3 nyomot, de nyomban átkerülsz az Álomföldekre.

 

Bank

Ahogy a bankba sietsz, megállít egy koszos egyiptomi ruhákba öltözött férfi. – Könnyebb a tevének átjutni a tű fokán, mint a gazdagnak bejutni Isten országába! – Ha eldobod az összes pénzed, áldott leszel.

 

Függetlenség tér

Egy jólöltözött úriember egy csapat gyerekhez lép, majd elvezeti egyiküket... és valahogy érzed, hogy rosszban sántikál. Ha felelősségre vonod, átváltozik, és meglep egy szörny; ha legyőzöd, húzz 1 kiállítási tárgyat, de egy tiszteletreméltó polgár megtámadásáért Kitiltanak a Belvárosból. Ha a saját dolgoddal törődsz, utóbb a gyermeket holtan találják.

Elmegyógyintézet

Az őrültek sikolyai kikergetnek az intézetből... de rájössz, hogy a fejedben még mindig hallod őket, ahogy a Sötét Fáraó eljövetelén örvendeznek! Spiritiszta leszel, de többé meg sem akarod közelíteni az elmegyógyintézetet: Ki vagy tiltva a Belvárosból.

 

Bank

Az egyik ügyfélnek rohamai vannak. Ha segíteni akarsz, dobj sikeres ösztönpróbát -2-vel, hogy lefogd, nehogy kárt tegyen magában, vagy dobj sikeres mítoszismeret-próbát -2-vel, hogy rájött a megfelelő gyógymódra. Ha elrontod a próbát, kontrollálatlan csapkodása miatt veszítesz 2 életerőt. Ha sikeres volt a próbád, hamarosan egy apáca érkezik segíteni neked. – Áldjon meg az Úr jó szívedért! – Áldott leszel.

 

Függetlenség tér

A múzeum oktatási programot szervezett a parkba a kiállításhoz kapcsolódón, de amit előadnak, eléggé zavaros. Dobj mítoszismeret-próbát -1-gyel. Ha sikeres, annyi nyomot kapsz, amennyi a fókuszod (de legfeljebb 3-at). Ha elrontod, annyi nyomot veszítesz, amennyi a fókuszod (de legfeljebb 3-at).

Elmegyógyintézet

Az összes beutalt egyazon ismeretlen nyelven kezd hadoválni. Dobj mítoszismeret-próbát -1-gyel. Ha sikerül, kapsz 1 nyomot, mert rájössz, hogy ósumérül beszélnek, márpedig azt a nyelvet féltucat tudós beszéli az egész világon!

 

Bank

A lépcsőkön lépdelsz felfelé, mikor egy rabló robban ki a kapun, nekedszalad, elejtve egy pénzzel teli zsákot. Ha visszaszolgáltatod a pénzt, kapsz 1 épelméjűséget; ha inkább elszaladsz vele, kapsz 10 $-t, de veszítesz 1 épelméjűséget és Kőrözés alá kerülsz.

 

Függetlenség tér

Tudomásodra jut, hogy a kultisták a kiállításról lopott tárgyakkal vesztegetik meg a polgármestert - rendszerint háza küszöbén hagyják a leleteket. Ha megpróbálod megszerezni azokat, dobj lopózáspróbát -1-gyel. Ha elrontod, letartóztatnak. Ha 1 sikert dobsz, nem kapnak el, de nem is szerzel semmit. Ha legalább 2 sikert dobsz, ellopsz egy csomagot: húzz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat.

Elmegyógyintézet

- Ré, a Fekete és Amon, a Rejtett, Ízisz és Ozirisz! – kántálják mind a beutaltak, majd’ megőrjítve téged. De ami nem öl meg, az erősebbé tesz – ha akaraterőd kisebb, mint 2, a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak az Akaraterőt. 

 

Bank

A bérelt széfedből veszel ki bizonyos iratokat, amikor hirtelen kapu nyílik egy másik helyre és másik időbe, épp csak be nem rántva az őrt! Ha félrelököd, áldott leszel, de nyomban átkerülsz Leng fennsíkjára.

 

Függetlenség tér

A szél hieroglifákkal teleírt papírlapokat sodor. Dobj gyorsaságpróbát -1-gyel. Ha elrontod, látsz egy fiatal hölgyet a papírok után szaladni. Ha sikerül, elkapod a papírokat, és átnyújtod azokat a hálás Sarah Danforthnak, aki régészetet hallgat az egyetemen – megkapod társként, illetve, ha ez lehetetlen, beszélgettek egy keveset a kiállításról és kapsz 1 nyomot.

Elmegyógyintézet

- Ez aztán nagy koponya – mutat az ápoló a frissen beutalt vén egyiptomi tudósra. – Csak mintha látott volna valamit. – Ha belenézel a páciens szemébe, dobj akaraterő-próbát -2-vel. Ha sikerül, kapsz 4 nyomot, de ha elrontod, nyomban megőrülsz.

 

Bank

Michael atya nem szívesen térne vissza egyedül templomába. – Ez az istentelen kiállítás sötét lepelként borul a városra. – Ha elkíséred, nyomban a templomhoz kerülsz. Ott nem kerül sor találkozásra, de használhatod a helyszín képességét. Ha elkíséred, és van nálad Motorbicikli, Arkham térképe vagy Releh köde varázslat, ingyen áldott leszel.

 

Függetlenség tér

Egy padon üldögélve figyeled érkeztükben és távoztukban a város vezetőit. Kapsz 1 nyomot.

 

2 komment

Címkék: arkham horror rémület arkhamban


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chips55 2010.07.06. 10:36:11

-Bank, 3. lap, első mondat: neked szalad szerintem 2 szó.
-Ugyanitt második mondat: ha elfogadod a pénzt, akkor 1 épelmét veszítesz és nem életerőt.

Üdv.
Chips