
| Történeti Társaság Éppen egy szeánszra esel be. Ha csatlakozol, dobj sikeres akaraterő-próbát +0-val, hogy addig húzzál a varázslatpakliból, míg olyat nem húzol, aminek az épelméjűség-költsége 0 – ezt tartsd meg, a többit dobd el. Ha inkább az asztaltáncoltató technikájára figyelsz, dobj szerencsepróbát -1-gyel. Ha sikerül, Spiritiszta leszel. Ma Panziója A kvártély mellett kosztot is kaphatsz – minél nagyobb a kosztos, annál többet. A közönséges tárgyak paklijából keresd ki magadnak az Élelmet. Ezután dobj ösztönpróbát -1-gyel. Ahány sikert dobsz, annyi jelzőt rakhatsz az Élelemre; utóbb, amikor használod, a kártya eldobása helyett eldobhatsz róla egy jelzőt. Templom Átbotladozol a kapun, kétségbeesetten reménykedve, hogy itt megleled a békédet; de azután rádöbbensz, hogy a hatalmak, amelyekkel szembekerültél, nem törődnek erkölccsel, reménnyel, emberiséggel. Annyi épelméjűséget veszítesz, ahány nyitott kapu van éppen. |

| Történeti Társaság Egy nagyon öreg férfi egy köteg papírt nyújt át. – A Níluson tett utazásomról lejegyzett emlékeim. De kétlem, hogy van még annyi időnk hátra, hogy publikálhassam. – Ha el akarod olvasni, itt maradsz a következő fordulóban, valamint dobj akaraterő-próbát +0-val. Ahány sikert dobsz, annyit húzhatsz a tulajdonságpakliból; egyet tarts meg, a többit dobd el. Ma Panziója A padlásszoba keletre tekint, friss tengeri levegő árad be ablakán. Kapsz 1 életerőt, és itt maradhatsz a következő fordulóban, hogy kapj még 2 életerőt. Templom - Michael atya? – Belépsz a sekrestyébe, ahol épp Hórusz egy démonszolgája támad a papra! Ha van nálad Feszület, Szentelt víz vagy áldott vagy, elkergeted. Michael atya teljesen össze van omolva, és megkér, hogy gondoskodj a templomról, amíg ő vezekel. Ha elűzted a lényt, Felszenteltté lehetsz. |

| Történeti Társaság Találsz egy festményt nagyszüleidről: különös, okkult nyakékeket viselnek. Ha akarod, a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak az Okkultista szakértelmet vagy a Mítoszismeretet, de akkor egyben Bemocskolt is leszel. Ma Panziója Észreveszed, hogy egy rejtekfolyosóból szörnyek másznak elő! Dobj lopózáspróbát -2-vel¸ és a sikerek függvényében: 0) Megjelenik 3 szörny! 1) Húzz magadnak 1 szörnytrófeát a szörnytárolóból, de megjelenik 2 szörny! 2) Húzz magadnak 2 szörnytrófeát a szörnytárolóból, de megjelenik 1 szörny! 3+) Félrerántod az ablak függönyeit, a szörnyek haldokolva összerogynak a hajnal fényében! Húzz magadnak 3 szörnytrófeát a szörnytárolóból. Templom A napfény fenségesen árad be a festett üvegeken, a magasságba emelve a lelked. Annyi épelméjűséget kapsz, ahány helyszínen van lepecsételt kapu. |

| Történeti Társaság Megpróbálod előkeríteni a régi arkhami utazók, a Nílus vakmerő vándorainak naplóit. Dobj mítoszismeret-próbát -1-gyel. Ha sikerül, a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak a Bátorságot. Ma Panziója Éjféli szeánszra hívnak. Ha elmész, kapcsolatba kerülsz a szellemekkel: nézd meg a mítoszpakli két legfelső lapját, majd tetszőleges sorrendben rakd vissza őket. Azonban „Ma” Mathison hirtelen rád szegezi ujját: - Te ördöngös, ne járj erre sose többé! – Ki vagy tiltva a Southside-ról. Templom Ha van nálad legalább egy kiállítási tárgy, Michael atya felszólít, hogy pusztítsd el az összes undokságot. Ha visszautasítod, Kitilt a Southside-ról. Ha beleegyezel, az elpusztított kiállítási tárgyak mindegyikéért kapsz 1-1 nyomot és épelméjűséget. |

| Történeti Társaság Találsz egy jelkulcsot a titkosírások megfejtéséhez. Azonnal felhasználhatsz egy olyan kötetet vagy más tárgyat, amely használatához amúgy mozgáspontokat kellene elköltened. Ma Panziója Szobácskád előző lakója hátrahagyott egy Ozirisz-oltárt. Dobj szerencsepróbát +0-val. Ha sikerül, egy szörny jelenik meg; ha elrontod, egy szörny jelenik meg, ráadásul Zaklatott leszel. Templom - Imádkozz, fiam, Arkhamért! – Dobj akaraterő-próbát -2-vel, és a dobott sikerek függvényében: 0) A Sötét Fáraó hallja meg imádat. Minden nyomozónak akaraterő-próbát kell dobnia -2-vel, és aki elrontja, átkozott lesz. 1-2) Meghallgatást nyersz a régi és az új isteneknél egyaránt. Minden nyomozó kap 1-1 életerőt és épelméjűséget, de a végzetsávra fel kell raknotok egy végzetjelzőt. 3+) Reménység tölt el. Kapsz 2 épelméjűséget, valamint minden nyomozó dobhat akaraterő-próbát -2-vel, és aki megdobja, áldott lesz. |
Ajánlott bejegyzések:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.