| Ezüst Alkony Páholy - Hát persze, hogy befogadjuk Önt magunk közé – mosolyog Carl Sanford. – Amennyiben Ön is megtesz valamit nekünk. – Átkerülsz a Dicső Faj városába, ahol sor kerül egy találkozásra, majd azonnal visszakerülsz ide. Ha ott sikerült egy próbád vagy legyőztél egy szörnyet, kapsz egy Páholytagsági kártyát és 1 nyomot. Belső szentély Egy gyönyörű ifjú beinvitál egy meditációs kamrába. Ha bemész, veszítesz 4 varázslatot és/vagy életerőt, tetszésed szerinti kombinációban, de a kiállítási tárgyak paklijából kikeresheted magadnak a Három Sors maszkját. Ha visszautasítod, az ifjú rontást mond rád. Ki vagy tiltva a French Hillből. A Boszorkánytanya A látogatásod óta mintha folyton egy különös, patkányforma alakot látnál a szemed sarkából... és néha megesküdnél, hogy emberarca van! Kapsz 1 nyomot, de Zaklatott leszel. |
| Ezüst Alkony Páholy Itt mindig örömmel cserélnek eszmét az igazi tudásról. Dobj el bárhány varázslatot, hogy annyi nyomot kapj, amennyi az eldobott varázslatok összesített épelméjűség-költsége. Belső szentély - Ideje van az adósság megfizetésének, testvér. Bajnokra van szükségünk, és te lészel az. – Egy fegyvert nyomnak a kezedbe és áttuszkolnak egy kapun. Átkerülsz R’lyehbe, de előtte még az egyedi tárgyak paklijából elveheted magadnak a legfelső mágikus fegyvert. A Boszorkánytanya Csinos, illedelmes lányka áll előtted, puritán gyarmati öltözékben. – Szeretné látni? – kérdezi. Ha igent mondasz, megérint. Szörnyű hideget érzel, majd iszonytató forróságot. Rájössz, hogy ő Keziah Mason, akit boszorkányság miatt égettek meg egykoron! Dobj akaraterő-próbát -1-gyel. Minden sikerért kapsz 1 nyomot vagy minden két sikerért kapsz 1 varázslatot. |
| Ezüst Alkony Páholy - Tudni szeretné, nemde, mi is e páholy valójában? – Ha elfogadod az invitálást, bemutatnak a Fekete Embernek. Dobj sikeres szerencsepróbát +0-val, vagy elpusztulsz. Ha sikerül, kapsz egy Páholytagsági kártyát és 2 nyomot. Belső szentély Kibogarászod a boltív feletti feliratot. Dobj mítoszismeret-próbát -2-vel, hogy megértsd. Ha sikerül, ezt olvasod: „Helyezz ide evilági holmit, s a hírnév tárgyává lészen”. Kapsz 1 nyomot és húzhatsz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat. Ha eldobod egy tetszőleges közönséges tárgyadat, megtarthatod a húzott tárgyat; ha nem, úgy dobd azt el. A Boszorkánytanya A padlásszoba szögei... valamiképp felfogod a milliónyi párhuzamos, éppen csak eltérő világ lehetőségét. Keress ki magadnak a varázslatpakliból egy olyan varázslatot, amelynek már rendelkezel egy példányával. Azonban, ahogy a furcsa szögeket bámulod, onnét Tindalos egy kutyája bukkan elő! |
| Ezüst Alkony Páholy Kihunynak a fények. Kántálást hallasz, tőrt érzel a torkodnál. Válassz: 1) Menekülsz. Veszítesz 1 életerőt és az utcára kerülsz. 2) Hagyod, hogy végrehajtsák rajtad a rituálét. Veszítesz 2 életerőt, de kapsz 1 nyomot és Látomásaid lesznek. 3) Megpróbálod átvenni az irányítást a rituálé felett. Dobj sikeres mítoszismeret-próbát -1-gyel, hogy kapj egy Páholytagsági kártyát. Ha elrontod, veszítesz 3 életerőt és elveszíted összes varázslatodat, valamint az utcára kerülsz. Belső szentély Csak a legerősebb lelkűek nyernek bebocsátást a páholy könyvtárába. Dobj akaraterő-próbát -1-gyel. Ha sikerül, kapsz 3 nyomot és a varázslatpakliból kikereshetsz magadnak egy varázslatot. Ha elrontod, elveszíted Páholytagsági kártyádat. A Boszorkánytanya A falakra rótt firkák valójában egyiptomi hieroglifák. Dobj mítoszismeret-próbát +0-val. Annyi varázslatot húzhatsz, ahány sikert dobtál; a húzott lapok közül egyet megtarthatsz. |
| Ezüst Alkony Páholy Arkham üdvéért szükséged van a páholy egyik szent tárgyára. Dobj akaraterő-próbát -2-vel, hogy meggyőzd őket. Ha sikerül, annyi egyedi tárgyat vagy kiállítási tárgyat húzz, ahány sikert dobtál; egyet tarts meg, a többit dobd el. Ha elrontod, Kitiltanak a French Hillből. Belső szentély Új beavatottként jelen lehetsz ugyan, de meg nem szólalhatsz. Dobj sikeres lopózáspróbát -1-gyel, hogy kapj 2 nyomot. Ha elrontod, a jéghideg pillantások elég motivációt jelentenek, hogy legközelebb jobban igyekezz: a tulajdonságpakliból vedd el magadnak az Osonást. A Boszorkánytanya A boszorkányházat megmutatod az épp itt turnézó hírneves szabadulóművésznek. Ha nekiadod 2 varázslatodat (eldobva azokat), elárulja, hogy valódi neve Erich Weiss, és megkapod társként – ha ez nem lehetséges, beavat egyik trükkjébe, kapsz 2 nyomot. |
Chips55 2010.05.31. 14:39:08
-Utolsó lap, Belső Szentély: angolul a Stealth kártyát veheted el, ami magyarul Osonás (Sneak lenne a Lopakodás).
Üdv: Chips
Orvenyhivo 2010.06.16. 07:24:41
Javítva, köszönet.