![](http://conversio.blog.hu/media/image/AHCoDP3/md19.jpg)
| Dokkok A folyót bámulod, azon töprengve, milyen mély is lehet. Dobj szerencsepróbát +0-val. Ha sikerül, rájössz, hogy az idő, a sors, minden olyan, mint egy folyó. Látomásaid lesznek. Ha viszont elrontod, két dokkmunkás tréfából behajít a vízbe, és jól megfázol: veszítesz 1 életerőt. A Megnevezhetetlen A szerencse forgandó. Ha a szerencséd értéke kisebb 2-nél, egy padlórésben találsz egy szerencsepénzt, és a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak a Szerencsét. Elhagyatott sziget Messziről nézed, ahogy egy tisztáson egyiptomi kultisták végzik ocsmány rituáléjukat. Ha közelebb akarsz kerülni, dobj lopózáspróbát +0-val. Ha sikerül, húzz 1 varázslatot. Ha elrontod, az egyikük észrevesz és feléd mutat. Tudod, hogy felismertek, és Ki lettél tiltva a Kereskedőnegyedből. |
![](http://conversio.blog.hu/media/image/AHCoDP3/md20.jpg)
| Dokkok Egy óvatlanul a rakpart szélére rakott csomag a vízbe csobban. Ha beugrasz, hogy visszaszerezd, egy szörny jelenik meg, és harci próbáidat -1-es módosítóval dobod. Ha elmenekülsz vagy legyőzöd a szörnyet, húzhatsz 2 közönséges tárgyat. A Megnevezhetetlen Egy görbe tükör előtt állsz. Ha belenézel, magadat látod, de másutt, más időben, jobbodban szentelt kard, balodban anh. Annyi nyomot kapsz, ahány nyom van nálad; ha azonban 3-nál több nyomot kaptál, átkozott leszel. Elhagyatott sziget Furcsa köntöst és fejfedőt viselő férfi ül egy árnyékos tisztáson, látszatra transzban, ám ahogy megközelíted, megszólal: - Jöjj és ülj ide! – De közben nem néz rád. Ha meg vagy átkozva vagy van nálad maszk kiállítási tárgy, elmondja, hogy ő a Hírvivő, és szívesen segítene neked: megkapod társként, illetve, ha ez nem lehetséges, kapsz 2 nyomot. |
![](http://conversio.blog.hu/media/image/AHCoDP3/md21.jpg)
| Dokkok Látod, hogy gyanús alakok kísérik végig a rakparton a múzeum egyik kurátorát... és hátra van kötve a keze! Némán, csak a szemével könyörög segítségért. Ha odarohansz, dobj ösztönpróbát -2-vel. Ha sikerül, a kísérők egyikének kezéből kicsavarod a fegyvert, és elkergeted őket – a közönséges tárgyak paklijából kikeresheted magadnak a Géppisztolyt. Ha viszont elrontod, veszítesz 2 életerőt. A Megnevezhetetlen Egy csapat kultista oson az éjszakában. Ha követed őket, dobj lopózáspróbát +0-val, hogy kifigyeld, hová rejtik el kincsüket. Ha sikerül, húzhatsz egy egyedi vagy egy kiállítási tárgyat; ha elrontod, feléd fordulnak, vigyorogva: hátulról egy szörny lep meg téged! Elhagyatott sziget Találsz egy fát, mely körbenőtt egy ősi imatáblát. Forgass el egy Sorvasztást, Fonnyasztást vagy Baltát, vagy dobj sikeres ösztönpróbát -2-vel, hogy annyi varázslatot húzz, amennyi a fókuszod. |
![](http://conversio.blog.hu/media/image/AHCoDP3/md22.jpg)
| Dokkok Mindenki a kiállítás báláival foglalkozik, a többivel nem törődve. Senki sem fogja észrevenni, ha elemelsz pár apróságot. Dobj lopózáspróbát -1-gyel. Ahány sikert dobsz, annyi közönséges tárgyat húzz. Ezek közül bárhány nem fegyvert megtarthatsz, a többit dobd el. A Megnevezhetetlen Épp a furcsa ház mellett haladsz el, mikor hirtelen egy átható tekintető, láthatóan külhoni férfi lép eléd. Ha van nálad kiállítási tárgy vagy ha akaraterőd 3-nál kisebb, úgy tűnik, tetszésére találsz, és bemutatkozik: dr. Ali Káfúrnak hívják. Megkapod társként, illetve, ha ez nem lehetséges, meghallgatod előadását az óegyiptomi és az észak-amerikai panteonok összefüggéseiről, és kapsz 2 nyomot. Elhagyatott sziget Ahogy lassan evezel a sziget partjai mentén, hirtelen a fejed felett leszakad egy ág. Ha nem dobod meg gyorsaságpróbádat +0-val, pont fejen talál, és mire magadhoz térsz, már messzire sodort az ár: átkerülsz a temetőbe, és fordulód véget ért. |
![](http://conversio.blog.hu/media/image/AHCoDP3/md23.jpg)
| Dokkok Egy faragatlan rakodómunkásnak nem tetszel, és felajánlja, hogy „szétveri a rusnya pofád”. Dobj ösztönpróbát +1-gyel 2-es nehézségre. Ha sikerül, veszítesz 1 életerőt, de a tulajdonságpakliból kikeresheted magadnak a Tehetséget. Ha elrontod, nagy nehezen, összeverve elvonszolod magad: veszítesz 2 életerőt és Ki lettél tiltva a Kereskedőnegyedből. A Megnevezhetetlen A ház hív téged, érzed. Ha engedsz a csábításnak, azt is megérzed, mely parkettákat kell felfeszegetned: húzhatsz egy egyedi vagy egy kiállítási tárgyat, de Bemocskolt leszel. Elhagyatott sziget Valami hívogat a sziget legmélyéről... meg kell találnod! Dobj sikeres szerencsepróbát -2-vel vagy forgass el egy Kapukeresést, Dinamitot vagy Dobozkaput, hogy rálelj egy, a mélységbe vezető aknára: dobj egy kockával, ennyi nyomot kapsz. Ha tárgy vagy varázslat elforgatásával teljesítetted a próbát és 3-nál több nyomot kaptál, el kell dobnod ezt az elforgatott kártyát. |
Ajánlott bejegyzések:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.