| Dékáni hivatal Találkozol egy tanársegéddel, akit egészen elbűvölsz. Dobj egy kockával, ennyi mozgáspontot kapsz, ha azonnal elköltöd azokat egy olyan kötet vagy más tárgy használatára, amely mozgáspontokat igényel. Könyvtár Nekedszalad egy ifjú történészhallgató, elejtve csomagját. Hebegve-habogva kér bocsánatot, kerülve a szemkontaktust. Dobj akaraterő-próbát -2-vel (+0-val, ha nyomozónő vagy). Ha sikerül, zavarában elsiet, a földön hagyva valamit – húzhatsz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat. Laborépület Az egyik gondnok minden karácsonyra valami furcsaságot kapott ajándékba a kartól. Felajánlja, hogy megveheted „az egyik furi könyvet, vagy valamelyik mágikus bigyót”. Ha fizetsz 5 $-t, húzhatsz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat. |
| Dékáni hivatal Melletted egy történészhallgató panaszkodik a barátjának, hogy nincs elég anyaga a polgárháborúról készülő dolgozatához. Ha segítesz neki, 1 $-t fizet minden nyomért, amit visszaadsz a készletbe. Emellett dupla árat fizet a Lovassági szablyáért, az Ősi könyvért, valamint a Régi naplóért. Könyvtár Két régészhallgató elszunyókált a kiállításról kikölcsönzött pergamenjeik felett. Dobj lopózáspróbát +1-gyel. Minden két dobott siker után (lefelé kerekíts) húzhatsz 2 varázslatot: az egyiket tartsd meg, a másikat dobd el. Laborépület Befordulsz a sarkon... és egy borzasztó szörny vár rád! Dobj akaraterő-próbát +0-val. Ha elrontod, az idegeid kis időre felmondják a szolgálatot: dobd el 1 varázslatodat vagy tulajdonságkártyádat. Ha sikerül, rájössz, hogy csak egy szobor az a kiállításról, és ezzel fordulód véget is ér. |
| Dékáni hivatal Egy entomológus azt hallotta, hogy egy ritka bogárfaj, amely csak a Nílus mentén honos, felbukkant a kampusz bokrai között, és 5 $-t fizet egy példányért. Dobj sikeres szerencsepróbát -1-gyel 2-es nehézségre, hogy találj neki egyet. Könyvtár Az egyik polc tetejéről könyvek zuhognak a nyakadba. Dobj sikeres gyorsaságpróbát +1-gyel vagy veszítesz 1 életerőt. Akármi a próba eredménye, az egyik könyv pont egy különös passzusnál nyílik ki: húzz 1 varázslatot. Laborépület Ahogy éjjel benézel az egyik laborba, hirtelen megtámad egy különös, szárnyas, rákszerű lény! Keress ki a szörnytárolóból egy Mi-Gót, és dobj gyorsaságpróbát -2-vel. Ha elrontod, a szörny olyan természetfeletti sebességgel mozog, hogy e harcban nem használhatsz semmilyen nyomozókártyát. |
| Dékáni hivatal A dékán megkér, hogy vezesd körbe dr. Ali Káfúrt Arkhamban, mutogasd végig a nevezetességeket. Ha beleegyezel, kapsz 3 $-t, de Idegenvezető leszel. Könyvtár Két férfi a múzeumban megrendezett kiállításról sutyorog. „Nem jöhetnek rá a tervünkre. El kell pusztítanunk ezeket a könyveket!” Az egyikük öngyújtót vesz elő és a könyvekhez tartja! Dobj ösztönpróbát -2-vel. Ha sikerül, elkergeted őket. Ha elrontod, elmenekülnek, és a rongálással te leszel megvádolva: Kitiltanak a Miskatonic Egyetemről. Laborépület Segítesz egy professzornak kitakarítani egy előadót, utóbb pedig levered a krétaport ruhádról. Dobj szerencsepróbát -1-gyel. Ha elrontod, fuldoklani kezdesz a portól, veszítve 1 életerőt. Ha sikerül, rájössz, hogy a por valójában mágikus hatású, és az egyedi tárgyak paklijából kikeresheted magadnak Ibn Gázi porát. |
| Dékáni hivatal - Uram! A városból van Ön, ugye? – Egy szegény külhoni diák megkér, hadd használja az igazolványod beiratkozásnál, mert a helyieknek kevesebb tandíjat kell fizetniük. Ha beleegyezel, kapsz 10 $-t, de Ki lettél tiltva a Miskatonic Egyetemről. Könyvtár Neked jön egy fiatal lány, leejtve a kezében tartott tárgyat. Hebegve kér elnézést, szemüvege mögül a világért sem nézne rád. Dobj akaraterő-próbát -2-vel (+0-val, ha férfi nyomozó vagy). Ha sikerül, a reménybeli antropológus zavarában elsiet, a földön hagyva, amit leejtett – húzhatsz 1 egyedi vagy 1 kiállítási tárgyat. Laborépület Mindenki arról beszél izgatottan, hogy egzotikus rovarok bukkantak fel a városban, senkinek nincs rád ideje. Nyomban menj át a könyvtárba vagy a dékáni hivatalba, és hajts végre ott egy találkozást. |
Chips55 2010.07.06. 11:13:59
Üdv.
Chips
Orvenyhivo 2010.07.21. 16:33:36